Szanowni Państwo!
Zgodnie z przepisami Urzędu Miar wymagana jest okresowa legalizacja wodomierzy. W związku z powyższym Spółdzielnia prowadzi wymianę wodomierzy na posiadające ważną cechę legalizacyjną. Jest to najmniej uciążliwa dla mieszkańców forma spełnienia wymagań legalizacyjnych. Ponadto montowane wodomierze są oczyszczone z osadów.
O dokładnym terminie realizacji wyżej wymienionych prac zostaną Państwo powiadomieni odrębnym komunikatem umieszczonym na tablicy informacyjnej lub drzwiach do budynku i na stronie Spółdzielni.
Prosimy o życzliwe przyjęcie pracowników PERFEKT‘u i pomoc w sprawnym przebiegu poprzez odsunięcie mebli, lodówek itp. utrudniających dostęp do wodomierzy.
Prosimy również o wcześniejsze sprawdzenie zaworów przed wodomierzami. Niesprawne zawory należy zgłaszać do Administracji Osiedla opiekującej się Państwa budynkiem:
Osiedle Centrum
Czerkaska 32
Tel. 52 341 49 11
Osiedle Na Skarpie
Grzymały-Siedleckiego 42
Tel. 52 361 29 01
Osiedle Na Wyżynach
Przyjazna 13
Tel. 52 362 11 22
Koszt wymiany jest pokrywany z funduszu remontowego i nie wiąże się z żadną dodatkową odpłatnością z Państwa strony!
Prace są realizowane w terminach wyznaczonych dla danej grupy mieszkań. Mieszkańcy, u których wymiana nastąpi poza wyznaczonymi terminami będą obowiązani pokryć dodatkowy koszt indywidualnego dojazdu w wysokości 30,75 zł brutto.
Osoby czasowo przebywające poza lokalem prosimy o przekazanie danych kontaktowych lub danych osoby mogącej udostępnić lokal do wykonania prac do Działu Gospodarki Energetycznej tel. 52 323 44 64 lub bezpośrednio do firmy PERFEKT tel. 52 360 81 21.
W przypadku wątpliwości lub potrzeby uzyskania szerszych wyjaśnień prosimy się kontaktować z Kierownikiem Działu Gospodarki Energetycznej Spółdzielni tel. 52 323 44 65.
Bydgoszcz, dnia 02.01.2018 r.
Andrzej Dąbrowski
Uwaga!
Na końcu tabeli budynki (osiedlami), w jakich termin realizacji minął, a pod tabelą umieszczono wykaz budynków, w których legalizacje wykonywano w 2017 roku.
Mieszkańcy z tych budynków, którym jeszcze nie wymieniono wodomierzy, proszeni są o niezwłoczny kontakt:
- bezpośrednio z wykonawcą (numer telefonu został pozostawiony w skrzynce na korespondencję lub w drzwiach lokalu)
- albo z osobą koordynującą prace tel. nr 52 360 81 21.
TERMINY PODANE W HARMONOGRAMIE SĄ WSTĘPNIE podawane w podziale kwartały (I/2018), w miarę upływu czasu w podziale na miesiące (01/2018), a bezpośrednio przed rozpoczęciem prac podawany jest dokładny dzień realizacji.
Budynki, w jakich legalizacja była wykonywana w 2017 roku.
Od grudnia 2017 rozpoczynamy wysyłanie wezwań do użytkowników lokali, z powyższych budynków, w których wodomierze nie zostały jeszcze wymienione. Wezwania będą wysyłane do mieszkań nie udostępnionych do wymiany lub w jakich wodomierzy nie wymieniono z powodu przeszkód technicznych.
Nie wykonanie legalizacji wodomierza w terminie podanym w wezwaniu spowoduje przejście na ryczałtowe (20 m3/m-c/osobę) obciążanie lokalu za korzystanie z wody. Czyli tak jak w lokalu bez wodomierzy.