SYSTEM SMS

  2024-03-25

Krótkie przypomnienie na temat naszego systemu sms:

       Od 2 lat w Spółdzielni funkcjonuje system sms. Pisaliśmy o nim wcześniej w kilku artykułach w informatorze „Tu mieszkam” m.in. w kwietniu 2022 r. i w październiku 2023 r. Dzięki niemu możemy powiadamiać Państwa o sytuacjach nagłych typu awarie lub przerwy w dostawie wody lub prądu.

     Warunkiem otrzymania takich smsów, jest wcześniejsze wypełnienie druku, w którym wyrazicie Państwo zgodę na wykorzystanie numeru telefonu do celów kontaktowych. Druk możecie Państwo pobrać z naszej strony internetowej www.smbudowlani.pl w zakładce Do pobrania – Druk pod nr 15 – Aktualizacja danych kontaktowych. Należy go wypełnić i złożyć osobiście lub przesłać na adres email: sekretariat@smbudowlani.pl lub adres email konkretnej administracji osiedla:

centrum@smbudowlani.pl – Administracja Osiedla „Centrum”

ns@smbudowlani.pl – Administracja Osiedla „Na Skarpie”

nw@smbudowlani.pl – Administracja Osiedla „Na Wyżynach”

Poniżej link: https://www.smbudowlani.pl/repozytoriumwww/download/015_aktualizacja_danych.pdf

Druki można pobrać również w każdej z administracji osiedla, wypełnione można wrzucić do skrzynki na korespondencję.

       Gdy nie mamy Państwa zgody, nie możemy wysłać smsa. Musimy też posiadać Państwa aktualny numer telefonu, stąd nasza prośba o aktualizację numerów telefonów.

        W sytuacji, gdy nie mamy zgłoszonego numeru kontaktowego w ogóle lub jest on nieaktualny, sms do Państwa nie dotrze. Smsy wysyłamy tylko do mieszkańców tych nieruchomości, w których występuje awaria.