System Zarządzania Jakością - podsumowanie badania zadowolenia z obsługi za 2024 rok.

Od 18 do 28 lutego 2025 roku przeprowadzono badanie satysfakcji z obsługi klienta, na próbie 132 losowo wybranych kontrahentach.


Wyniki wskazują, że ogólna satysfakcja z jakości obsługi jest wysoka. Większość respondentów pozytywnie oceniła sprawność, uprzejmość oraz jakość świadczonych usług, podkreślając również profesjonalizm i efektywność działania.


Mimo ogólnego zadowolenia pojawiły się też pewne sugestie dotyczące poprawy np. szybkości w realizacji niektórych spraw czy skrócenie czasu oczekiwania. Państwa opinie stanowią dla nas cenną wskazówkę do dalszego doskonalenia naszej pracy, dlatego raz jeszcze dziękujemy wszystkim uczestnikom badania za poświęcony czas i cenne uwagi.


Jeszcze raz dziękujemy Państwu za poświęcony czas ankieterom i cenne opinie.



Barbara Budziak

Pełnomocnik Zarządu ds. SZJ

Spółdzielni Mieszkaniowej Budowlani